Thursday, April 09, 2009

Påsk

Jesus i all ära, men just nu är jag bara glad att det är helg!
Hemsk dag på jobbet!
Windows diskrensning är ingen höjdare. Jag har alltid bara tyckt att det är helt idiotiskt och onödigt, inte trott att det kunde sabba så mkt. Nu kan vi inte starta programmet till vår våg på Västerbytorp. Nej, det var inte jag som gjorde diskrensningen...
Gud i himmelen va irriterad man kan bli på användare som ska klicka på saker utan att tänka på att det faktiskt kan få konsekvenser.
De bästa användarna är dom som inte vågar trycka på nått.

Men så kom ett litet ljus i min dag ändå :)
Posten kom och levererade mina tvillingbebisar :D
7lådor! :D
De ska jag leka och mysa med i nästa vecka, nu ska jag lata mig till max och äta middag med nalle, mini & corre!
Imorn blir det en "sväng" till Öland över dan - 12timmar i bil! Kanske hinner läsa hela Marley och jag :)

No comments:

Post a Comment