Friday, June 10, 2011

Smärta, feber, svullnad och blåmärke..

..nä!
Det kom aldrig nån feber eller något blåmärke!
En svullnad har jag förvisso fått (som syns) men inte så rejäl så jag ser hamster-aktig ut!
Och nån smärta är det inte tal om.
Visst gör det ont att komma åt kinden och prata etc (för att inte tala om att spotta - huvaligen!) men det är ju verkligen ingenting mot de månader jag gått med inflammerad tand!
Nä, nu måste jag verkligen rekommendera alla som har onda visdomständer att gå och ta bort dem omedel bums!
Var så orolig och kallsvettades och hjärtat slog i 180 när jag låg där men när dom väl började lugnade jag direkt ner mig - det kändes ju inte alls!
Nä, det här är nog det bästa jag tagit mig för denna månad.

Har haft grillkväll på jobbet idag - mycket lyckat!
Trevligt å träffa folk å äta hamburgare (ja, jag åt faktiskt en, fastän jag absolut inte får...)
Riktigt goda burgare och perfekt uträknad kvantitet :)
Fick med mig en påse gullök hem iofs, den gick jag ner med i matkällaren (klart jag har en matkällare - jag bor ju på landet!)
Vilken utomordentlig matkällare jag har!
Låsbart skåp för vinflaskor och allt!
Synd att jag inte dricker vin...
Har faktiskt ett tufft vinställ!
Fick en flaska vin i julklapp av en leverantör för något år sedan så jag fick snällt beställa hem ett vinställ från CoolStuff.
Sen tog förvisso vinet slut efter en vecka men vet ni?
- Man kan köpa mer! :)

No comments:

Post a Comment