Thursday, December 06, 2012

Men vilken himla tur att jag gick upp imorse!

Sådärja.
Snö upp till midjan, det tog en timme hem från jobbet och då kom jag inte ens ända hem!
Fick parkera lite tjusigt på en oplogad vändplan och vänta på plogning av uppfarten...
Sen fick jag skotta hela satans trappen för att ens komma in.
Himla praktiskt med handväskan dinglandes och skorna snöfyllda och vantarna dyblöta!
Härligt!
Men man får ju se det positivt!
Bogserlinan jag nu ägt i två år kom äntligen till användning!
Tack pappa för den :-)
Blev även påmind om hur det känns att tokvurpa i halkan!
Inte riktigt lika bra som Zlatan-vurpan för snart 4 år sedan (minns den som igår!) men den var ändå rejäl.
Ont i axel, hand, knä, underarm, höft, armbåge och lår.
Härligt!
Inte det minsta bitter över att jag aldrig kan få till synliga skador!
Neeejdååå!

No comments:

Post a Comment