Saturday, January 24, 2009

Have you tried turning it off and on again?

Gud ge mig styrka!

Jag skulle behöva en likadan bandspelare på jobbet som dom har i IT Crowd.

Jag ska på Bio med Emma-Pemma och se Mammut ikväll :D
Lukas Moodysson måste ju vara den bästa svenska filmmakaren genom tiderna! Lite störd.. men.. kanon! Ett hål i mitt hjärta kan ju disskuteras men annars! Tipp topp rakt igenom! :D
Ska bli kul att träffa henne och dessutom göra något annat än att supa eller bara sitta hemma en Fredagkväll! :)

Imorn ska jag nog ut till Wille :D Är så tokigt mysigt där ute på landet! Kan tänka mig att det är ännu mysigare på vintern..! =)

Just nu skajpar jag med Ema och funderar på att sminka mig och byta om innan bion..
Hon skriver Jobbansökan och rapar...

Nu! ..ska jag nog ta tag i sminkningen :D Wish me luck!

No comments:

Post a Comment