Wednesday, February 08, 2012

Nästintill magiskt!

Jag åkte till Rusta efter jobbet för att köpa en trasmatta.
Jag kom hem med en lila ryamatta, lila lampskärm, lila pläd, lila diskborstar och diverse annat som inte var lila och därför inte värt att nämna här (dock ej någon trasmatta).
Varför blir det alltid såhär?
Det var inte som att jag glömde trasmattan...
Det bara blev liksom inte av (den såg mycket mindre, dyrare och onödigare ut där än på nätet!)


Imorgon är det onsdag.
Onsdag betyder träning...
...tänk om jag skulle glömma gymkläderna hemma..?

4 comments:

  1. Hurra - då kan du säkert köpa nya på Rusta! Lila, kanske ...

    ReplyDelete
  2. Var inne på Åhléns förra veckan och där hade dom en del lila träningstoppar+en lila vattenflaska, det kanske skulle kunna vara nåt? :0)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanske det! Men jag ska nog kolla om den här träningsfasen håller i sig först :-P

      Delete