Tuesday, August 25, 2009

Har inte gett upp än!

Jaha, nu har man ju hållt på ett tag.. Ingen Cola, inga pizzor, cykla 1,6mil varje fredag, hålla sig ifrån godis så gott det går, inget fikabröd.
Så.. Jag ställde mig på vågen igår..
Hade gått upp nästan 3kilo.
Tack Gud.



Hursom så har jag iaf gjort ett mindre avancerat excel-diagram för att ni alla (ja, det är väl bara Emma som fördriver tiden här) som läser detta ska ha lite koll på att jag sköter mitt nya(?), hälsosamma(?) liv..
Enjoy!

Status
BMI: 23,5
Humör: Måndag! (troet_hest) (men snart rullar ju lönen in! :D)
Midjemått: 91cm
Känner mig: Hungrig!

2 comments:

  1. hahaha. jag ska börja läsa, jag lovar

    ReplyDelete
  2. Härligt!
    Fast när du får det där jobbet på RESTAURANGEN så har du ju inte tid med det längre :(

    ReplyDelete