Tuesday, November 24, 2009

I mål + klocklock!

Tänkte bara skryta om två saker! :)

Jag kom i mål i Berlin idag!
Men jag höll på att missa målet med 2,2km!
Berättade för Ema om att General har börjat med klockor i locket på snusdosorna! Hon trodde mig knappt och satte igång och googlade. Jomenvisstserru! 20dosor med klocklock till varje Statoilmack! Eftersom jag bara hade 2,2km kvar så gick jag såklart dit! (Okej, jag ringde först och kollade så de hade några kvar eftersom jag inte ville gå i "onödan" - Berlin en dag förr eller senare kvittar väl!)
Så nu har jag kommit i mål och fått en dosa med klocklock :D

Over and out, nu är det satanimej sovdags!
Inte för att jag är trött, vaknade utvilad 05:30, har hållt igång sedan 06:10 men Kyäni Sunrise ger en sån jäkla energi! :D
Seinfeld får det bli istället för sovning :D

1 comment:

  1. hahahaha fan vad ballt! :D Pix! pix!

    och grattis till berlin ;D
    puss!

    ReplyDelete