Friday, October 22, 2010

Harpan III - Plus & Minus

+ Nya varianten av "ditt spel har gått ut" är mycket mysig och stilren
- Ovan nämnda funktion går inte att bestämma hastighet på (personligen hade jag velat se den långsammare och därmed fått njuta av att jag nyss vunnit något för en gångs skull längre.
+ Det går att spara ett spel och fortsätta det en annan dag
- Alla som läste ovanstående punkt är nu övertygade om att jag inte har något liv.
+ Statistik visas efter varje spel
- Min statistik just nu är inte tillräckligt bra för att kunna visas upp här.
+ Ctrl + Z fungerar numera!

2 comments:

  1. Haha under veckan (skrev en smiley nu) Ja jag brukar inte skriva smileys i bloggen konstigt nog.
    Åh.. ! Harpan <3 (smiley..?)

    ReplyDelete
  2. Åh harpan <3 (smiley..?)

    Konstigt nog brukar jag inte skriva smileys i bloggen bara när jag chattar på msn, skriver på facebook eller smsar samt "spelar med nördar[...]med bajs till uppkoppling" (Höll på att bli en lipande där!)

    ReplyDelete