Wednesday, May 30, 2012

I might smell like garlic but I'm still young!

Imorgon blir jag gammal.
Sista kvällen som ung har spenderats med pytt i panna, promenad, mys med karln och dammsugning á 1 150 steg.

Jag tror att jag åkt på öroninflammation och det där med att gå till läkare gillar jag inte riktigt...
Inte för att jag tycker att det är obehagligt eller så utan helt enkelt för att jag inte har tid med det.
Jag blir dessutom alltid irriterad på någon i väntrummet samt att läkaren alltid är sen.
Sååå...
Jag löste det genom att googla, sprida en vitlöksdoft över hela huset och se ut så här;


När jag tejpat fast vitlöken mot örat och tvättat händerna med en rostfri sked för att få bort stanken slog det mig att nog örat också kommer lukta...
I morgon bitti när Karln ska väcka mig med frukost på sängen..
Så mysigt för honom..!
Men funkar huskuren var det nog värt det! :-)


P.S
Ny Traderaförsäljning som ni kan roa er med!

No comments:

Post a Comment