Thursday, July 25, 2013

Yeeey!

Ni kan glömma att jag någonsin ens nämnt något om tvekan att åka!
43 dagar kvar tills jag åker från Arlanda till New Delhi och jag har nog aldrig varit mer säker på något beslut någonsin tidigare :-)
Ser riktigt fram emot min första semesterperioden som börjar om 6,5 dagar då jag får tid att handla allt jag saknar inför resan :-)
  • Liten "stadsryggsäck" (detta kommer ta tid, är sjukt picky när det kommer till väskor!)
  • Pannlampa
  • Solkrämer
  • Reseapotek
  • Böcker (kanske tom skall införskaffa en "gammal" hederlig MP3-spelare?)
  • Solglasögon (kommer också ta tid, ser ut som ett ufo i 99,7 % av alla solglasögon)
  • Myggmedel
  • Alcogel + Våtservetter
  • Resorb
  • Allt man kan få tag på som stoppar upp (förväntade) försränningar ur bakre regionen
  • Dagbok (kommer också ta tid, duger ju inte med vad som helst!)
  • Kameraväska (eller? Behövs det verkligen?)
  • Extraminne till kameran
Måste komma ihåg att vaccinera mig mot stelkramp och fixa något slags "gult kort" - någon som vet vad det är?

5 comments:

  1. Ps. Köp en Mp3 som går på batterier då, så kan du ha med dig en hög batterier och slipper våndas över eluttag och dylikt. :)

    ReplyDelete