Friday, August 30, 2013

Åtta

Knappt 8 dygn till avfärd (tror jag), har ingen riktig koll på avfärdstiden..
Inte haft tid att bli nervös än men det kommer nog om en liten vecka?
Hur som så kommer här en uppdateringen på vad jag (inte) hunnit införskaffa än..

  • Liten "stadsryggsäck" - done, det vart en camelbak istället!
  • Pannlampa - återstår..
  • Solkrämer - well, 1 räcker kanske inte för 3 veckor?
  • Reseapotek - typisk sista-minuten-grej ju!
  • Böcker - funderar på att läsa om Liftarens guide till galaxen
  • "gammal" hederlig MP3-spelare - men min smartphone är ju så fiiiiin!
  • Solglasögon - done, tro det eller ej!
  • Myggmedel - fjoll!
  • Alcogel + Våtservetter - fjoll!
  • Resorb - prio 1!
  • Allt man kan få tag på som stoppar upp försränningar ur bakre regionen - kan behöva mer av detta
  • Dagbok - en med hello kitty såklart :-D
  • Kameraväska - nä, skiter vi i!
  • Extraminne till kameran - ääh, det kan väl vara mysigt att sitta och rensa bort de mindre bra i bussen?
  •  
    Har även kommit på att jag kanske kan behöva
    • Mer än 1 underställ?
    • Limstift! (Pyssla is the shit!)
    • Kolla om min telefon funkar i Indien..
    • Svenskt godis

    2 comments:

    1. Jaha nu kommer man att va orolig för dig ett tag då! men vilket äventyr.Kram

      ReplyDelete
      Replies
      1. Äsch, ingen mening med att vara orolig! Det som sker, sker!

        Delete