Monday, February 17, 2014

Elddans

Ja...
Följde efter en träningsklädd dam för att hitta rätt...
Hon skulle till Kicks...
Hittade en info-tavla och hittade rätt...
Kom fram flåsande (perfekt..) och höll samtalet så kort som möjligt med receptionisten...
Gick vilse till omklädningsrummet å hamnade längst in i gymmet bland en massa pumpande fjortis-grabbar.
Härligt.
Fick fråga efter vägen, kissade två gånger innan passet.
Svimmade inte och satt inte å grät i ett hörn en enda gång! :D
..vrickade iofs till foten efter 3 minuter... men sen gick det rätt bra :)
Skönt med en ledare som byter danssteg HELA tiden så man inte va den enda som inte hängde med :)
Överlevde hur som helst och kommer säkerligen ha grymt ont imorn...


2 comments:

  1. Jaha, då har man plågat sig igenom en del av denna sida och det jag läste bekräftade det jag så länge har misstänkt, nämnligen att det är ett under att du kan överleva utan personlig assistans, det förekommer ju mer motivation på PRO:s bridgemästerskap.

    Kul att se att du i detta totala mörker sakta letar dig fram med endast din datortelefon som vägledning, så för att avsluta marginellt positivare (eftersom jag är obotlig optimist) så hoppas jag att du har mycket batteri kvar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Icke Namngiven Person!
      Trevligt att jag lyckats förvåna dig så pass att du bemödar dig med att skriva en kommentar via din datormaskin. En lång sådan till på köpet (kommentaren alltså, datormaskinen vet jag inget om..)!
      Det glädjer mig mycket men jag vill ändå poängtera hur oerhört lite jag tycker om dig.
      Tack för nu, på återseende.

      Delete