Wednesday, February 28, 2007

Namnsdag.

Jag har namnsdag idag, inte för att det är nått speciellt med det, men ändå! Väktes kvart i sju av ett sött sms =) (sen kunde jag inte somna om *muttra*)
Sitter å knaprar på gamla pommes å vitlöksdip :D
(28.02)13:52:03 <@Nor> pommesen är helt kalla å sega :S
(28.02)13:53:48 <@Nor> men med mycket vitlöksdipp på så går dom ner galant! :D

Dagen har jag slösat bort i skolan, seeeegaaaste föreläsning med virr-gubben Stefan, men jag å Elle lyckades ha trevligt ändå, fast lärde oss nått gjorde vi nog inte =P
Nu är det bara att vänta in kvällen med Top Model =)
Ska nog se lite Sex & The City å äta vidare på de där pommesarna tills dess!
Puss å hej!!

//Nor

-Min optiker har en skitfin motorcykel.
-Ja, han kan ju det där med bågar!

No comments:

Post a Comment