Friday, March 02, 2007

Diddi

Idag har jag vaknat sent, ätit mackaroner med tacosås, tittat på Sex & The City, tyckt synd om min sjuka pappa, ringt tre samtal, åkt till Husby utan att ha orkat hämta Flisans tröja hos Nicon, snyltat mat hos Diddi (som vanligt), åkt hiss, snackat med Alex på bussen hem, gått hem i slask och sist men inte minst blivit hackad! Det sista var sjukt spännande, precis som i Lost var det typ... men sen fick jag reda på att det var suom1, då var det inge kul längre.. hur svårt är det att hacka nån som man har både un å pw till liksom :<
Sen har jag chattat med Ema (<3), lagt upp ännu en bild på henne och mig i min bilddagbok, irriterat mig på att Opera inte har google som standardbokmärke (dom har ju download.com och PriceRunner liksom) och sedan kommit på varför (det finns en liten sån där Google search ruta uppe till höger.)


(22:34:38) ema: vad innebär referens Egentligen?
(22:34:41) ema: vad ska man med sådana till?
(22:36:10) Nor: sånna som kan säga hur du är som person och gärna ochså hur du jobbar
(22:36:26) ema: aha.. haha, då är ju du given ;)
(22:36:47) Nor: ja, vi har ja skivat korv tillsammans.
(22:36:51) ema: HAHAHAH <3
(22:36:55) ema: inga SMÅ korvar!

//Nor


Två norska flygare diskuterar möjligheterna att flyga till solen.
- Det blir nog för varmt.
- Nej, inte alls. Vi flyger på natten.

1 comment:

  1. TITTA, man kan kommentera! :D Hah!
    Det ska bli min nya hobby, att kommentera din blogg. Men då måste du kommentera min xD
    Puss, lowiu.

    ReplyDelete