Tuesday, May 26, 2009

Inför P&L; Övning 2

Jag var hos M & P på middag idag.
Insåg att jag behövde handla hem mat men också att jag inte skulle orka det om jag inte åt middag först. Mat hade jag ingen hemma så enklaste lösningen blev att äta hos mammsen :)
Torsk med räkor och potatis är gott :)

Så.. Jag passade på att hämta min cykel också (inte appropå att torsk är gott alltså, utan att jag va hos M&P.)
Hurtigt värre.
Efter 1/3 av vägen fick jag mjölksyra.
Efter 2/3 av vägen flåsade jag värre än en hel blåsorkester (om dom nu flåsar?)
Hur som helst!
Detta var övning 2 inför Peace & Love. Man vet ju aldrig vad man kan bli utsatt för där uppe. Tänk om jag blir utmanad att cykla hem? Då är jag iaf lite mer förberedd nu.
Jag gick för övrigt inte en enda gång under färden. Inte ens uppför åsen!

Min lilla Melker-bebis har blivit sjuk :(
För att öppna en terminal ska man trycka Ctrl + Alt + T men nu när jag gör det så händer ingenting :(
Får nog googla lite på det eller ringa Asus :(
Stackars Melker..!

Imorn ska jag och Frida shoppa loss på wesc utförsäljning :D

No comments:

Post a Comment