Wednesday, January 04, 2012

Från prinsessa till gnällspik

Man kan säga att mitt första intryck av 1a klass på tåget var överförtjusning.
Kände mig som en prinsessa!
En hel decimeter för mycket i benutrymme, bred stol, gratis wlan och ingen bredvid mig! 
Men det gick såklart över.
Toaletterna är inte ett dugg lyxiga, jag har bara ett eluttag och Wlanet lyckas jag inte koppla upp mig mot.
Men man får ju se det från den ljusa sidan!
Jag har mobilt Internet med mig och det kommer inte sitta någon som snörvlar, tuggar tuggummi, snarkar,  sjunger i telefon och snor armstödet bredvid mig de närmsta timmarna :)

Saknar redan Ema :(
Men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten.
Hem till mina två små hjärtan och imorn börja jobba igen.
6,5 arbetsdagar tills det bär av mot Thailand.
Kanske inte ska klaga :D

No comments:

Post a Comment