Sunday, January 22, 2012

Utan snö i 14 dagar...

Kan inte direkt saga att jag tycker synd om mig sjalv har i Thailand.
Efter en vecka pa fastlandet med skoldpaddstur, elefantridning, sol och bad har jag och karln nu begett oss till on Koh Samet.

Akte Speedboat hit igar och blev avkastade pa en strand...
Men vi hittde hotellet och det var over vara forvantningar!
Grymt fint rum sa vi gick direkt ner till receptionen och bokade Deluxe-rummet tva natter till :-)
Hotellfrukost tackar man ju inte nej till heller!

Har hunnit med slapp vid poolen och lunch hittills idag, far se om det blir en drink nar vi surfat klart :)

Massa bilder kommer nar jag kommit hem...
Tog med mig kameran ut idag vid lunch men kom pa halvvags att batteriet sitter pa laddning pa hotellrummet...
Success.

Over and out - maste hinna med ett par drinkar nu innan middagen :-)
Kanske ska ta och tattuera mig ocksa :-)
Far nog bli en liten fjaril!

No comments:

Post a Comment