Wednesday, April 18, 2012

Katt, katt, katt

Hur kan det komma sig att det är en massa bra program på TV på dagtid?
Helt oförståeligt när det är så mycket skit på kvällarna!
Tur att det är Tisdag så man får njuta av både Top Model och Erik & Mackan :-)

I övrigt har denna sjukdag spenderats med katten.
Blev vittne till världens mesigaste catfight imorse...
Två kissar som med infällda klor puttade lite avmätt på varandra...
Jag skällde lite på dem ändå.
Man vet ju aldrig vad sånt beteende kan utvecklas till!
Har dessutom fått bära ut Boboo från sin favoritplats i min garderob tre gånger idag samt fått honom att sova en stund i min famn :-)

Nått roligare än så har inte hänt idag...
Så ni får lite bilder på Boboo istället :-)
Jo!
Jag har deklarerat!
Tog mig typ 10minuter att räkna ut resekostnaderna och så uppnådde de inte ens 9 000!
Life's a bitch.
Och så hade jag ju turen att ramla på nyheten att Victoria Beckham skaffat Facebook - tänk vad mycket viktigt man missar när man jobbar!
Men ni får se bilderna ändå..

Han e en kelis ibland <3
Bäst att hålla i svansen, den svänger så när man drömmer!

No comments:

Post a Comment