Tuesday, April 24, 2012

Lämnad till svält

Ja alltså anledningen till att jag inte redovisat veckans invägning är inte för att jag gått upp utan helt enkelt att vågen inte är tillgänglig.
Mina föräldrar har nämligen lämnat mig vind för våg och dragit till Öland.
Så det vart ingen middag i Söndags.
Ni kan sluta tycka synd om mig nu, ordnade såklart detta genom att bjuda in mig själv till min bror m familj som bjöd på ost- &skinkpaj! :-)


I övrigt så är ännu en ny utmaning påbörjad - Örebro-Norrköping - där jag tror att jag kan ligga ganska bra till!
Flytten är tyvärr något uppskjuten men jag har ju ändå knappt packat...
2kvm av 63 är nedpackade i 4kartonger och jag har bara 6 kartonger kvar... Lär få köpa fler!
Har dock börjat sälja av mitt bohag på Tradera och Blocket utan större framgång (utan någon som helst framgång om jag ska vara ärlig och det finns det dom som säger att man ska vara).
Vill ni sponsra mig till min inredning av nya bostaden kan ni ju hjälpa till genom att handla påslakan & tallrikar! :-D
Fler grejer kommer säkert! :-)
Något speciellt ni saknar?

No comments:

Post a Comment