Tuesday, August 28, 2012

Will it blend?

Här sitter jag och knaprar morötter i min ensamhet..
Skämt åsido så har jag haft en helt kanon semesterdag :-)
Tv, promenad, städning, källsortering och kalasmiddag, promenad och glass med finaste Emmis :-)

Jag har numera crawings för morötter och bladspenat.
Bladspenaten kan jag skylla på Ema för att hon introducerade mig för dem men morötter?

Visst är det märkligt att när man träffar någon som man inte träffat på väldigt länge så stöter man sedan på dem titt som tätt?

Imorn bär det av till Åland med lilla S, hade tänkt att gå upp tidigt och baka bröd men det får nog bli sovmorgon om jag ska orka med ungdomens upptåg hela långa dagen :-D

Nu får ni sova så gott alla små, hoppas jag inte knaprar så högt så att karln inte kan sova :-)

No comments:

Post a Comment