Thursday, November 15, 2012

I don't even know if i can tell me!

Idag träffade jag på höjden till idiot.
Jag förstod redan innan att han skulle göra det men valet av plats lamslog mig totalt!
Hur kommer man ens på tanken att köra om på 60-väg 2meter före en 80-skylt?
Jo, förmodligen tänkte jag ligga kvar i 60..
Jag blev både mållös och tårögd.

Imorgon tar jag min sista färd med Saaben.
Funderar på att dela en gravöl med den men är lite fundersam på om Saabar verkligen dricker öl...
Om den nu gör det så är väl en halv att föredra.
Mer lagomt svenskt än så kan det väl knappast bli!

Tittar just nu frivilligt på Greys.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det här för mig :-(
Kommer bli så fruktansvärt besviken! :'-(

Lördagens invägning gick inte lysande, men var inte heller katastrofal

No comments:

Post a Comment