Wednesday, November 21, 2012

Man kan inte vara nog försiktig!

Det trojanska-släpet är borta!
På något sätt måste det ha tagit sig in och gömt sig!
De verkar dock ha fredliga avsikter eftersom Karln påstår att det har varit borta länge...
Har det då också varit inne länge så är det nog bara för att värma sig, inte för att bråka.
Eller är jag för optimistisk nu?
Kan det vara så att de bara inte tinat klart ännu?
Eller finslipar de planerna?
Eller är det klurigt att få av kapellet från släpet?
Jag återkommer om det händer något!

Har även sett bjärv-bajs idag.
En rejäl hög!
Karln tror att den jag såg för ett par månader sen ett par mil här ifrån har följt efter mig hit.
Inte helt omöjligt!
På den punkten kan jag nog bara lugn, det är ju faktiskt en kannibal-bjärv!

No comments:

Post a Comment