Saturday, July 18, 2015

Excuses

Vet inte riktigt om jag kan skylla mina 12-timmars sovpass på jetlag när jag vanligtvis sover precis lika mycket hemma 😝
Skönt att sova är det iaf, och skönt att somna om vid 9 när en av rumskompisarna packat sin väska sen 7 med buller och bång...

Har jag förresten nämnt att det är löjligt kallt här? Just nu strålande sol och 15grader kallt..

Sitter nere i byn och äter brunch i min ensamhet omringad av gråtande och skrikande barn 😖
Har packat ner bok, solkräm och hörlurar för att kunna hänga i solen hela dagen (det som återstår av dagen...)
Imorgon är sista dagen här i Noosa och på måndag börjar träningen inför farmarlivet :-)
Har pratat lite mer med de som haft dålig erfarenhet av organisationen vi är här med och de verkar faktiskt bara gnälliga... Vadå inte vilja skyffla bajs hela dagarna? Skärpning! Är man här för att leka bonde får man väl bita ihop lite!

No comments:

Post a Comment