Saturday, July 25, 2015

On the road again

Sådärja! På väg tillbaka till Brisbane för att fortsätta resan mot mitt nya jobb som stänslare i Mitchell imorgon :-)
Det har varit en helt underbar vecka på Jaylyn Downs med riktigt roliga människor och hårt arbete :-)
Vet ni hur jobbigt det är att använda motorsåg i en timme? Galet tungt!
Igår stängslade vi lite mer och körde motorcykel - självklart är jag en naturbegåvning även här! Fick dock köra traktor igen och det visade sig att jag hade nybörjartur i måndags.. Jag var ju helkass! 😆

Jaja, stängsla som jag ska göra ett tag framöver nu är i alla fall enkelt om än j*vligt slitigt!
Återkommer med mer info om mitt nya jobb, boende och chef under veckan :-) Lite oklart hur bra telefonmottagning jag kommer ha där men blogga ska jag nog kunna lösa åt er nyfikna :-)





No comments:

Post a Comment