Wednesday, April 18, 2007

Magnus Betnér

SneezyHollow: jag har börjat förstå grejen med han. jag har börjat gilla hans sätt att skälla ut sverige och allt och alla. han menar saker han säger i t.ex parlamentet. han har en hjärna. men det har gått för snabbt, han har gått hem så jäkla hårt hos ALLA tjejer att det är ofattbart. nejnej men svartsjuka åt sidan så vill jag fortf veta, varför är han så sexig!!! kommer jag nånsing förstå det! kanske inte med tanke på mitt kön. kanske men shit! what is it!
Nor: han bara e det... han har fina ögon och ett full-i-fan-leende som slår de flesta *suckar förälskat*
Han har bra klädsmak och snygg häck dessutom!
Enda negativa är att han är alldeles för kort och för det mesta spelar för mycket på sin självsäkerhet när han trycker ner andra.. "Jag hatar världen" har alla redan förstått.. och nu börjar det bli lite uttjatat, hans tid i rampljuset hade nog varit över redan för ett halvår sedan om det inte vore för att han fortfarande kommer med dom härligaste punchlinesen.
Han är helt enkelt underbart dryg och ser ut som en liten svärmorsdröm! :D

1 comment: