Sunday, April 01, 2007

hård helg igen.

Frida fyllde 20 i Tisdags (GRATTIS igen ;)) så i Fredas blev det San George med en massa cider å karaoke.. vaknade bakis å kramsjuk å extremt uttråkad på Lördag morgon med en enda plan "jag ska inte dricka ikväll, men nått måste jag göra!"
Halv fem ringer nalle..
"Hej Nor, vi ska ut ikväll!"
"Nej, jag ska inte ut.."
"Jo, det ska du!"
"Okej.. Vart ses vi?"

Kvart i sex befann jag mig i Stockholm med Mini och fick en smaklig måltid på mAx :)
Sen skulle vi till Tidsfördriv.. som antagligen har stängt igen sen _nalle va där sist.. för vi hittade det inte. Så det blev Soft på Malmskillnadsgatan istället.. riktigt soft ställe faktiskt =)
När vi satt där och hade det som trevligast så ringde Flisan å sa typ "Kom till Nivå 22 vid Fridhemsplan, uppvärmd uteservering, man kan sitta ute å röka å drick 25kronors-öl SAMTIDIGT om man vill :D" så vi drog ju självklart dit =)
Vid tolv kom snälle dinet å hämta oss å skjutsade först hem Mini å sen blev det urgod kebab hemma hos nalle :) å sajko satt å snackade med Ema som hade saknat mig hela kvällen så då blev jag så glad :D:D:D:D
Vid tre låg jag väl i sängen å sov sött =)

Idag hade jag nog hoppats på nån att kramas å ta det lugnt med.. men det blir grillning hos Flingan med am00bs å ir00ns istället =)


Bra helg!
Puss //Nor

"Varför är det så svårt för kvinnorna att hitta män som är känsliga, omtänksamma och snygga?"
"För de männen har redan pojkvänner."

2 comments:

  1. hahaha, nivå 22?! hahahaha :P
    värsta fjortis stället ju! :D

    ReplyDelete
  2. Tjaba! Jag addar din länk så addar du min länk http://gggiii.blog.com på din framtida blogglänkslista!

    ReplyDelete