Thursday, April 05, 2007

Påsk.

Diddi säger:
men vad ska man göra jag vet inte ens varför vi firar påsk... :S
har väl nått med jesus att göra
eller påskharen
Nor säger:
jesus mördades, på långfredagen sörjer man (därför vi ska jobba alltså =P)
Diddi säger:
HAHA
faan bra
tänk om inte han mördats hade vi inte tjänat pengar :D
Nor säger:
omfg, det har du rätt i, vi får tacka honom i en jemensam bön på fredag!
not....
Diddi säger:
HAHAHA
är de inte hans pappa man ber till?
kan man be till jesus?
Nor säger:
varför frågar du mig!? :O
jag vet väl fan inte =P
Diddi säger:
man kanske kan be hans farsa att lämna ett medelande
eller be om hans mobilnummer
Nor säger:
eeh.
Diddi säger:
om nu inte hans pappa kan koppla
guuud vad jag känner mig filosofisk
Nor säger:
om hans pappa jobbar på röda dagar, du måste ju tänka på det också!
Diddi säger:
om min farsa hade dött 24/4 så hade ju jag iaf fått jobba 24/4 varje år om man inte tar ledigt och sitter hemma och gråter
Nor säger:
hmm... true!
Diddi säger:
men vafaan de hände ju för typ 2000 år sen borde inte hans pappa kommit över de då?
Nor säger:
haha, sant! så han jobbar nog på fredag
Diddi säger:
jupp
asså faan vilken jävla diskution
Nor säger:
nä, vadå?
Diddi säger:
synd att de inte e irc då hade vi nog hamnat på warpdrive
Nor säger:
haha :P
Diddi säger:
hmm fast de skulle nog behövas lite mer datanörd språk för de....
LOL
så nu hade vi haft en chans
Nor säger:
n00b :D
Diddi säger:
WOOT
w00t
kanske de ska va
jag kan inte cs-nördiska

Diddi säger:
vad ska ditt personliga meddelande betyda?
Nor säger:
att fela är mänskligt
på latin
Diddi säger:
hmm oki kom jesus på de?
jag lovar de va hans ursäkt innan han hängdes
korsfästes mena jag :S
Nor säger:
du har verkligen koll...
Diddi säger:
faan illa de här man kanske skulle läsa en bibel så man vet va de handlar om
men de borde kanske räcka med att se the passion of christ och life of brian några gånger....
Nor säger:
mmm... troligt...

No comments:

Post a Comment