Saturday, April 18, 2009

Är det värre än såhär att föda barn ska jag inga barn ha.

Jag lider av samma j*vla förkylning som jag skrev om i Sommaren är uppenbarligen inte riktigt här än.
Det suger.
Kände mig lite krasslig i Tisdags så tänkte gå hem från jobbet när jag stökat undan lite efter långhelgen - så blev det inte.
Kände mig ännu sämre i Onsdags så skulle gå hem såfort jag/vi fått ordning på fordonsvågen. Det hade vi inte fått när vi åkte därifrån strax före fem.
Kände mig ytterligare något sämre igår och gick hem när den första av enäggstvillingarna var ihopmonterad och på plats i serverracket :)
Vaknade imorse och det var bara för mycket. Tänkte sova bort det. Kunde inte somna om.
Släpade mig ner till Apoteket vid två för att köpa näsdroppar. Efter det så känns det mycket bättre :)
Fast några promenader blir det nog inte på ett tag.

På tal om promenader så har det pga den här förkylningen inte blivit något av med träningen.
Men jag har gått över till lättmjölk...
Ska hämta hem cykeln från mamma och pappa när jag mår bättre. Visionen är (var för två veckor sen iaf) att kanske börja cykla till jobbet - men vi får se hur det blir med den saken.

Jag och Martin tog en liten promenad i Måndags kväll och vad ser jag!? En traktor! Och den var blå! Mitt i Solna!
Den förtjänar en plats här :)
Tyvärr är bildkvaliten något värdelös eftersom det var på långt håll och Martin skämmdes när jag tog upp mobilen för att fota och försökte blockera traktorn :(

No comments:

Post a Comment