Wednesday, April 01, 2009

Sopp-idioti; Dag 1 - Frukt & Soppa

Nu har det kört igång!
Har fisit konstant hela dagen. Även innan första intaget av soppan - antar att det berodde på att jag var orolig för dieten.
Har varit mindre hungrig än vanligt, men då har jag iofs haft mer att göra och tryckt
i mig massor av frukt!
Åt två portioner soppa till lunch och det var faktiskt helt okej! Liiiite mycket peppar kanske, men om det är sant att det reducerar gasbildningen så är det värt det!
Handlade hem mer mat idag också.
Honungsmelon, Mango, Äpplen, Gurka, Tomat, och minimorötter :)


Införskaffade mig även ett riktigt måttband att mäta midjemåttet med. "Hoppas" att ökningen från igår beror på gaser...

Status:
BMI: N/A
Snittpuls: 91
Humör: Bra men det var lite grinigt imorse innan jag slutade tänka på att det inte blir nått kaffe på en vecka
Fislukt: 0 av 10 (mängden har dock ökat dramatiskt)
Midjemått: 91cm
Känner mig: Puckad. Varför gör man sånt här?? Godis-, chips-, läsk-, & tesugen är jag också!

No comments:

Post a Comment