Saturday, April 18, 2009

Mitt förhållande med Gud

Det går oroväckande bra mellan mig och Gud.
Han har inte jävlats med mig på bra länge nu.
Om han inte menar att den här förkylningen är att jävlas.
Då har jag bara en sak att säga - Bättre kan du!
Det är alltid lika läskigt när allt går bra för mig här i livet. Då vet jag vad som väntar - en riktig katastrof.
Så är det alltid, har alltid varit och kommer förhoppningsvis inte alltid att vara.

Tänkte slänga upp en bild på mitt senaste diagram av min puls men ni är säkert helt ointresserade av det och dessutom ligger det på en annan dator.
Min nya fina bebis-dator. :)
Lite läskigt att byta från en dator som har ett tangentbord som matchar en skärm på 8,9" till en som har 14" wide. Den här datorn har ett tangentbord som i jämförelse kan liknas med en hel ocean av tangenter. Skitläskigt var det i början.
Hur som helst så får ni en bild på mig i glasögon istället för min puls. Jag har förminskat den lite och låtit den förbli mörk för att skona känsliga tittare.

No comments:

Post a Comment