Thursday, October 01, 2009

Berlin nästa!



"Rätt" dåligt med aktivitet utöver gång denna månad. Dåligt Nor!
Redigt dåligt i slutet där. Fyfan.
Men vi skyller på uppladdningen inför stegtävlingen som börjar imorgon.
Malmö-Berlin på 64dagar! 10 000steg om dagen, jag ska lätt vinna!
Fy va taggad jag är!
Men det blir väl som det brukar. 20 000steg om dan de tre första dagarna och sedan lite benhinneinflammation och svinis på det så man blir sängliggandes nån månad eller två, jäkligt passande!

Var på sektmöte igen i Månadgs.
Snart är jag med i den inre kretsen!
Ska bara komma mig för... sen kommer stålarna rulla in!
Jajjemän!
Nyfiken? HA! Jag säger iiiiingentiiiing! :D
Men ni kanske kan få komma och hälsa på sen när jag är rik, kanske tom kan ta med er på en tur i helikoptern och åka och kika lite på mina ägor ;)

No comments:

Post a Comment