Thursday, October 29, 2009

Tappa, tappa!

Jaha, ni är säkert nyfikna på hur det går för mig i stegtävlingen...
Jag har tappat ledningen men ligger iaf tvåa!
Har latat mig rejält på senaste men men, med mitt stegsnitt hitills kommer jag att vara i mål den 18 November och målet är ju faktiskt att vara framme den 3 December så jag kan ju inte påstå att det går dåligt.


Idag får ni se inte mindre än fyra (4) diagram!
Uppe till vänster ser vi min vikt... Inga kommentarer.
Uppe till höger har vi kaloriintaget i rött och kaloriförbrukning i grönt (normalt) och blått (det jag ansträngt mig.)
Nere till vänster har vi mitt stussmått i grönt.. rätt jämnt, skulle bli orolig om min rumpa blev mindre tror jag... Och Midjemåttet i orange, nej, jag har inte gått ner så där många centimeter - jag mätte tydligen på fel ställe från början :P
Nere till höger ser vi då slutligen mina steg i tusental per dag - hemskt bevis på att jag blivit latare!

Alla diagrammen kommer från tappa.se som jag varmt kan rekommendera!

2 comments:

  1. Oh you go girl! :D Det verkar ju faktiskt gå riktigt bra, och jag funderar på att börja gå med min stegräknare igen. Men har man ingen att tävla emot så... ja... de blir ju inte riktigt samma grej :P PUSS

    ReplyDelete
  2. Du får sätta personligt mål helt enkelt! Då har man iaf nån/nått att kämpa emot!

    ReplyDelete