Wednesday, February 01, 2012

Håll och håll

Kul att man har medhåll!
Delade mina tankar om att börja gymma imorgon och blev direkt utskrattad.
Känns ju fint.
Matlådan är iaf iordninggjord och gym-väskan står färdigpackad vid ytterdörren.
Har till och med packat ner träningsskor (jepp, jag har ett par såna! - säkert 7år gamla och knappt använda!) och en liten praktisk flaska som jag fyllt med schampo!
Kom precis på den briljanta idén att packa ned några kakor också men kom på att det kanske tar ut effekten...

För skojs skull får ni nu (ännu en gång...) se mitt viktdiagram för att kunna följa utvecklingen - jag har nämligen tänkt upprepa denna galenskap varje Onsdag.

Det turkosa strecket är typ målvikten
(vilket jag vägde innan jag träffade Karln - lätt att skylla på andra!)
Wish me luck!

4 comments:

  1. Det går nog bra, ska du testa nåt gruppass eller?:)

    ReplyDelete
  2. Nää, hotellet bredvid jobbet har ett litet gym som vi får låna :-)
    Men det vore kul att gå på pass, ska du och jag börja på Friskis & Svettis? :-)

    ReplyDelete
  3. Vi skulle kunna testa 1 pass nånstans och sen utvärdera ;0)

    ReplyDelete