Saturday, February 25, 2012

Operation, textilier, bio etc

Igår låg jag på operationsbordet!
Visst låter det dramatiskt? :D
Tog bort tre leverfläckar som kliat något förb*nnat den senaste veckan.
Rätt najs start på Fredagen att få ligga och vila i en halvtimme.

Inte så najs avslutning på fredagen när mitt kort inte funkade på varken ST1 eller OKQ8.
Kom hem till en fantastisk regnbåge och halkade över hela gårdsplanen med kameran för att få en bra bild.
När jag pulsat mig ner till åkern och var sådär lagom skitblöt om fötterna hade det såklart slutat regna och regnbågen var så gott som borta
Fotade ett flygplan istället så att ni skulle få nått att glo på! :)
Tyvärr hann det bort en bit och så försökte jag få med det lilla som fanns kvar av regnbågen på samma bild men ändå, varsågoda! :P


Köpte hem en massa grejer från Panduro i veckan (stor rea! :D)
Köpte bla en axelremsväska och pynt till den, tyvärr var den i fel färg så jag bestämde mig för att bleka den.
Först vart den prickig.
Nu är den knallgul.
Vart köper man textilfärg nu för tiden?
Det är ju inte som att det kryllar av sybehörsaffärer!

Ikväll blir det bio med kusselurren, känns inte som om Melodifestivalen förtjänar mer av min tid.

Just ju!
Wordfeud is over!
Nu är det Draw something som gäller!

1 comment: