Monday, March 05, 2012

Det går sådär.. eller? Hur var det nu igen?

Har kommit fram till att DDR kan vara ett bra alternativ till kvällspromenader.
Vem vill halka omkring på blankis i mörkret liksom?
Så härom kvällen skulle jag koppla in mitt gamla PS2.
Gick åt skogen då det saknades en adapter.
Märkte precis när jag skulle gå och lägga mig att det inte alls behövs nån adapter.
Då hade jag redan hunnit få min bror att ge bort sin adapter till mig.
Sen kom guldfiskminnet.
Så idag fick jag adaptern.
Som jag kom på att jag inte behöver.
Ni kan som sagt kalla mig Doris.
Så jag åkte hem och kopplade in PS2an.
Men tror ni jag hittar det f*rbannade spelet då?
Självklart inte.
Kommer ett nytt från Ginza om ett par dagar...
Råkade såklart beställa hem lite fler spel också.



Söndag = invägning

2 comments:

  1. Men åh, härliga dumsnut! Messa mig nästa gång så kan jag förklara allt för dig om tv-spel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, att jag inte kom att tänka på det! "Nintendo-tjejjen" :-D

      Delete