Saturday, March 17, 2012

Inälvor och polka

Vilken färg har fåglars inälvor?
Jag tror starkt på vitt!
Det är nämligen färgen på det oidentifierbara som ligger utspritt utanför min ytterdörr tillsammans med en stor mängd småfjädrar.
Ertappade precis Boboo med att sitta och smaska på det.
Usch.

Har tränat mer än någonsin denna vecka och man skulle ju kunna tro att detta gör att jag är helt färdig.
Yeah right.
Dansar och far omkring som en speedad ekorre.
Börjar tydligen gå mina kollegor på nerverna som igår skällde ut mig rejält och kastade ut mig i fikarummet.
Tog mig ca tre minuter att tröttna på att sitta still och smita tillbaka till min plats igen och cirka 15minuter ytterligare innan jag kom på mig själv med att dansa en egenhändigt påhittad version av polka.
Undrar hur lång tid det tar innan jag börjar gå mig själv på nerverna?

No comments:

Post a Comment