Saturday, September 26, 2015

Vardagslunken

Ber om ursäkt för att det var ett tag sedan jag uppdaterade er om läget men det finns inte så mycket att säga...
Jag går upp klockan 7 varje morgon och hinner precis avnjuta en första kopp kaffe innan väckarklockan ringer kl 7:39. Hinner med ännu en kopp kaffe samt toast med sylt och ost innan arbetet börjar klockan 9.
Städar eller syr gardiner till ca klockan 11 och lagar sedan lunch, oftast havregrynsgröt med päron och russin i innan jag beger mig till gymmet. Går gymmandet bra skiter jag i konditionsträningen, går det inte så bra straffar jag mig själv med ett avslutande kontitionspass.
Kommer hem igen vid 3-tiden och duschar och slappar innan middag, är det vilodag dagen efter är det inte ovanligt att det blir ett par drinkar innan läggdags vid senast 22:30.
Sedan börjar det om igen :-)
Låter kanske inte så roligt men på något sätt trivs jag ändå fruktansvärt bra här! :-)

No comments:

Post a Comment