Wednesday, March 28, 2007

Praktik.

Idag har jag äntligen fått en praktikplats :D på Märsta Förenade, jag börjar på Måndag, där ska jag (typ) se över deras (manuella!) ekonomisystem för deras bertäkt. (Don't ask.)
Så nu är allt frid och fröjd förutom att jag dissar Matildas skiva som är ikväll :< FÖRLÅT!
Igår jobbade jag... Jag å Frida har blivit flyttade från Södra mellan till Norra Nedre.. det kändes skumt men kiosken är mycket finare än vår gamla och vi får ju ialf jobba tillsammans =D
Nu ska jag nog ta å lata mig resten av dan tror jag.. :)


PUSS! //Nor


100 saker du kan göra för att gå folk på nerverna - Del 5

41. Muta ungar, de är lättköpta.
42. Ljug för din terapeut och sitt i deras stol.
43. Ställ din kundvagn i kassakön, och gå sedan runt och handla mer.
44. Citera Adolf Hitler.
45. Berätta för tonåringar hur det var när du var ung.
46. Berätta färgfullt hur en bortoperering av livmodern går till då förrätten kommer in.
47. Klottra på viktiga dokument.
48. Sitt på motståndarnas sida på matchen och heja på ditt lag.
49. Gör dig lustig över män som gråter.
50. Hitta på statistik för att övertyga folk vid gräl.

No comments:

Post a Comment