Monday, March 28, 2011

What happens in Leeds stays in Leeds!

Ja jisses vilken kvall det var igar!
Sa javla kul vi hade!

Efter Libanensisk, urgod middag bar det tillbaka till Moa's flat for forfest och Nintendo 64.
Ordentligt runda under fotterna bar det ner till stan och hardrocksklubben Cockpit som for kvallen spelade gamla godingar som vi skakade loss ordentligt till!

Hamnade mitt i ett Stagparty och vart pa nagot vanster huvudattraktionen...
Jag vann fo tavlingen som jag och Pilla hade! 5-4 till mig! :)
Galet billig fylla och kanonkvall! Gick ut med £20 och kom hem med £8 + 4nya vanner pa fb! Amazing night!


Kom hem vid 5 efter en snabbvisit pa Restaurant Gyllende Masen, upp om tva timmar och kolla Formula1! Jajjeman jag satte pa alarm. Och idag var det min tur att sova som en gris genom vackningen... Dom andra horde det dock! Det har jag blivit paminnd om mest hela dagen :D

Vid halv elva slapade vi oss upp for frukost och uppfraschning for ytterliggare en shoppingtur! Primark! Underbart! Som Ullared fast i England! Skitbitter personal men hur mycket snygga, billiga klader sm helst! Slutade med en halvfylld kasse i storleken ICA Maxi papperskasse och ett kvitto pa endast £46!
Saaa nu ska jag bara fundera ut en bra forklaring till att ja kommer hem med en tre ganger storre vaska an jag hade nar jag akte... Kan se mitt lilla elandes min framfor mig :) Miss him!

En affar racker ju inte for oss ens nar vi ar bakfulla sa vi hann faktiskt med en till fore bakisslapp till Top Gear och middag.
At lamm till middag, inte min favorit och saserna va for staka men det gick ner! Friterad Haloumi till forratt - tokgott!

Nu blir det Rocky 4 och vila infor mer shopping imorgon fore hemfarden :)

P.S. Dom har grymt skumt mode har! Halften av tjejerna springer omkring i Leggings utan nagot over som tacker rumpan! ASFULT! Endel lyser trosorna igenom pa dessutom...
Magtrojor verkar ocksa vara inne har, medinstallningen "ju mer mage att visa desto storre anledning till att visa den!"

No comments:

Post a Comment