Friday, April 22, 2011

14h

Om 14 timmar flyttar jag!
"14h" nästan lite ironiskt då en del säkert kommer mobba mig för att det känns som att besöka en 4H-gård hädanefter då de besöker mig...

Allt är faktiskt bra idag!
Har jobbat 6timmar. Det var alldeles lagom!

Sedan tog jag landsvägen hem med min skinande rena bil med sommardäck - som hon går med sommardäck min lilla fransyska! :D
Halvvägs utmed vägen så ledsnade jag och tyckte det var långt - tänk! Det är ju halvvägs som jag kommer bo! Alldeles lagom långt till jobbet! Ja, alldeles lagom långt till allt när jag tänker efter :D

Fika hos brorsan som jag bjöd på en läskig åktur för att köpa mjölk "Jag tänkte på vägen hit att du körde riktigt bra men det löste du ju bra.......... "

Nu e det fredagsmys! På en Torsdag!
Adios!

No comments:

Post a Comment