Monday, April 11, 2011

Nedräkning

50timmar tills planet går.
Tre nätter kvar i denna lägenhet.
Det tar sig sa mordbrännar'n!

Det gick ofattbart att jobba idag - skönt med lugnt på kontoret så man får mycket gjort :)
Är dock dödstrött och skulle gärna lägga mig för att sova men det är ju inge bra på TV.. :( (inbillar jag mig iaf.)

Har packat klart inför resan (tror jag) och imorn har jag bjudit över Diddi på middag för att få hjälp med flyttpackandet :)
Faktiskt nästan bara alla skåp kvar att packa!
Det kan ju iofs bli rätt mycket det med...
Tur man får hjälp! :D

Som sagt näst, näst, näst sista natten här - sen blir det mys i hus för hela slanten!
Har önskat mig en Maglite D6a i inflyttningspresent - så slipper jag både införskaffa strålkastare och baseballträ. Ja, alla tokiga massmördare bor på landet.
Hade gärna ritat en fin bild av hur det kommer se ut när jag "tar hand" om dessa galningar men jag är faktiskt för trött så det blir en ful istället.

Gonatt!

No comments:

Post a Comment