Tuesday, April 05, 2011

Underbart!

Åh, idag har jag vart å tittat på huset jag ska flytta in i :)
Det var över förväntan och hur mysigt som helst!
Där kommer jag stormtrivas!
Stort kök så nu måste jag lära mig laga mat!
Alla (bus)enkla recept är välkomna att mailas till mig!
Det fanns väl kanske ett litet minus. Höns på gården! Fast dom var inom stängsel så det ska nog gå bra :)
Livrädd för höns!
Men de två uuuuuursöööta katterna kan nog väga upp det :D

Nu kom nog motivationen till att flyttpacka :)
En kartong är redan klar men det finns många kvar!

Idag fick jag ny kollega på jobbet - världens bästa kollega - Pilla! :)
Åh, det kommer bli toppen å ha henne så nära :D

I övrigt i mitt liv så är jag en hejjare på att ställa till det.
Jisses vad jag kan! Nästan så jag blir stolt själv!

2 comments:

  1. Du kan väl specificera dig lite angående recept, jag kan skicka hur många som helst.
    kul att du gillade ditt nya boende :)

    Jonas

    ReplyDelete
  2. Köp blodpudding i ett halvår så lär du dig att laga mat sen!!

    ReplyDelete