Saturday, December 31, 2011

Grisrosa är det nya bruna

Vips så var man i Blekinge och njuter av livet :)
Mellandagsshoppingen gav en snygg klänning (som man kan äta hur mycket som helst i alt vara gravid i 5e månaden i) och leggings som täcker hela benen!
Inte illa!

På tal om ben så tog vi tag i dem också.
Köpte redigt vax och Ema tvekade inte en sekund!
Utan alkohol i kroppen gick hon loss och lät mig lida rejält!
Jag som sparat så länge!
Nu är det borta.
Efter första benet fick det bli en 7.0a för att klara resterande.
Vaxningen skulle egentligen ha utförts imorgon efter lite mer "smärtstillande" drycker men efter att ha sett mina Chewbacca-ben bestämde sig Ema för att dessa inte bör visas upp för fler än nödvändigt.
Ändå tog hon foton.
Och jag är inte blyg av mig så ni andra kan lika väl också få se!
Nu är benen skinande grisrosa och jag sippar vidare på 7.0an i väntan på middag :)

Efter
och före!

No comments:

Post a Comment