Thursday, December 15, 2011

Resencerar Stjärnklart (sort of...)

Har Ägnat kvÄllen Åt showen StjÄrnklart.
Mitt betyg?

4 av 5 Dorisar!

KvÄllen lÄmnar dock nÅgra frÅgetecken...
Är Carola gravid?
VarfÖr liknar Salem al Fakir Elmo sÅ mycket?

Maten fÅr helt klart godkÄnt.

KvÄllens hÖjdpunkter var att hÖra Carola sjunga We will rock you med The Poodles, Carola och Shirley sjunga ett slags medley av en RobynlÅt och en lÅt av den dÄr snubben jag aldrig minns namnet pÅ (han som skrivit DEN lÅten till Hur mÅnga lingon finns det i vÄrlden) Pontus? Fredrik? Whatever.

Hade fÖrstÅss mÅnga mer hÖjdpunkter jag tÄnkt belysa men efter varje kom ju en ny som tog mig med storm...

Tommy KÖrberg Är riktigt rolig kan jag berÄtta fÖr er som inte redan visste det :-)
Och Salem Är gudomlig pÅ alla sÄtt och vis :-D

Over and out, fÖrhoppningsvis snart hemma i sÄngen.
Ny dag imorgon! :-)
 Med lite tur sÅ fÅr Karlns bortskÄmda katt inte fÖr sig att han bara mÅste gÅ ut 4:45 och skriker tills han fÅr som han vill...
Matte behÖver sova.

3 comments:

  1. Nu ångrar jag att jag gav bort mina inbjudningar, alla säger att det var sååååå bra.
    Men jag hade säkert tyckt det var tråkigt:)

    J

    ReplyDelete
  2. Du hade säkert haft mycket nöje med att dissa maten :P

    ReplyDelete