Thursday, December 29, 2011

X-mas recap

Jag är ju lite dålig på att uppdatera er på vad som händer.
Det är jag ju.

Jag har firat jul.
Jag fick julklappar :)
(Och ett par öl, snapsar och en grogg...)

Juldagen spenderades i sängen med en gosig katt.
Såg nästan alla avsnitt av En idiot på resa :D
Han är ju så underbar! :D
Det bästa var när han berättade om sin farmors förtvivlan över att isen håller på att smälta "Vad ska jag då ha i min whiskey med cola!?"

Sen var det strömlöst i Måndags morse.
Varken dator, TV eller dusch.
Fick åka till mor och far och fräscha upp mig.
Mamma lät både lättad och överförtjust när hon insåg att det betydde att jag skulle köra till och framför allt från släktträffen.
Fick ännu mer julklappar där :D
En vinöppnare bland annat!
Vem har en vinkällare utan en vinöppnare liksom? :)

Såg The Stig-Helmer Story i Måndags med karln!
Den var bra.
Kanske inte värd att kasta sig till bion för att se men helt klart sevärd! :)
3,5 av 5 Dorisar!

Tjusningen med att jobba i mellandagarna är ju att det inte händer så mycket...
Men jag blir ju lite rastlös...
Igår ägnade jag mig åt att skriva med spritpenna på en whiteboardtavla för att sedan konstatera att det verkligen inte går att få bort.
Vi får se vad kollegorna säger om det...

Ikväll bär det av mot Blekinge och bästaste Ema <3
Blir kvar till Tisdag för uppvilning, benvaxning och tequila-race :)

No comments:

Post a Comment