Tuesday, December 20, 2011

Strålande snö!

Nu är det massa snö här!
Eller inte så massa.
Men lagom!
Vart skitlycklig när jag vakna!
Sen kom jag till jobbet å insåg att det är min snöjourvecka..
Men det ska nog vara värt det vita :)

Har idag fortsatt på husmorstemat och städat altanen, matat fåglar och diskat!
Fick hem två trisslotter som jag hann med att skrapa också.
Eller jag har iofs bara skrapat den ena.
Fett dålig idé att skrapa blöta trisslotter!
Jag har vunnit minst 25kr på den ena.
Den andra har jag sabbat en ruta på och väntar nu på att den ska torka så jag kan skrapa fram resten.
Med lite tur så är det vinst på den också.
Annars måste jag gå och lösa in den utan att veta om det är vinst å stå där å skämmas för att jag är så girig och ivrig.

Köpte "fy-spray" idag för att få katten att sluta skita bredvid lådan.
(Gissar att det är någon slags protest för att han inte får va ute så mycket som han vill..)
Tror ni inte att han lyckats pricka lådan just idag bara för det!?
Mina nerver...

No comments:

Post a Comment