Tuesday, March 06, 2007

#Nor&Ema

På Torsdag ska jag till Ema, i blekinge.. på landet! :o
Fan va jag saknar henne, helt sjukt!
Å nu har vi blitt beroende av samma spel igen... The Crims.. å gissa vem som spöar Nor? Jo! Den lilla slynan Ema :<

nathan säger:
hehehe, jag läser din blogg nu! roooligt :D
nathan säger:
varför skriver du ingenting om mig i den för?
nathan säger:
typ "iiiiiiiiiih, jag ba lixom såhär altså typ sAkNaR sChEnKeR typ såhär jätte mycket för altså lixom värsta zöta killen som heter typ såhär Jonathan jobbar där. altså lixom tycker inte ni också att Jonathan är typ såhär världens snyggaste namn?"
Nor säger:
HAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D:D
Nor säger:
nu saknar jag dig faktiskt lite när du säger sådär :P
nathan säger:
haha


Snart e det praktik igen, men inte på Schenker :<
Vet iofs inte, det kanske blir där :o Alla e ju så sega på å svara på mail, fattar mig inte på dagens äldre... Hur kan det va så jäkla svårt att hänga med??
Aja... dom får väl leva där bakom då..

//Nor

"Hur stjäl man en fönsterplats från en blondin som ska flyga till London?"
"Säg att bara mittenstolarna går till London."

1 comment: