Saturday, March 17, 2007

Nya skor.

Idag har jag legat kvar länge i sängen å myst, vaknat å ätit nyttig frukost, duschat, ätit lunch (pastasallad med tomat, paprika & fetaost.) Och sen fick jag tråkigt.. Då är det bra att Flisan finns minnsan! Hon drog med mig på en liten shoppingtur i centrum. Hittade en BH som jag verkligen skulle behöva så jag kan använda det där snygga linnet som jag köpte i Rimmini i sommras.. men nä, inte fan kunde man andas i den inte! :<
Det blev ett par skor istället.. inte världens snyggaste kanske, men sjukt bekväma! :D

15:36:14 <@Nor> måla om naglarna eller kolla föreläsning? :S
15:36:19 <@Nor> ..det e frågan
15:36:53 <+suom1> gör båda?
15:37:03 <@Nor> mmm, det e en variant
15:46:41 <@Nor> om nån undrar så valde jag alternativet att prova mina nya skor tillsammans med kjol.... inte sååå snyggt med feta vader, dallriga lår och KRITVITA ben till svart...

//Nor

100 saker du kan göra för att gå folk på nerverna - Del 1

1. Blinka vänster, sväng höger.
2. Blockera postlådor med din kropp.
3. Hälsa ofta och alltid med en livlös hand.
4. Betala Expressen med en tusenlapp.
5. Ge barn kläder i födelsedagspresent.
6. Prata med handen för munnen.
7. Avskeda folk via telefonen.
8. Bär jeans på bröllop.
9. Fråga folk vad de betalade för sina kläder.
10. Skriv inte under dina checkar.