Saturday, March 17, 2007

Nya skor.

Idag har jag legat kvar länge i sängen å myst, vaknat å ätit nyttig frukost, duschat, ätit lunch (pastasallad med tomat, paprika & fetaost.) Och sen fick jag tråkigt.. Då är det bra att Flisan finns minnsan! Hon drog med mig på en liten shoppingtur i centrum. Hittade en BH som jag verkligen skulle behöva så jag kan använda det där snygga linnet som jag köpte i Rimmini i sommras.. men nä, inte fan kunde man andas i den inte! :<
Det blev ett par skor istället.. inte världens snyggaste kanske, men sjukt bekväma! :D

15:36:14 <@Nor> måla om naglarna eller kolla föreläsning? :S
15:36:19 <@Nor> ..det e frågan
15:36:53 <+suom1> gör båda?
15:37:03 <@Nor> mmm, det e en variant
15:46:41 <@Nor> om nån undrar så valde jag alternativet att prova mina nya skor tillsammans med kjol.... inte sååå snyggt med feta vader, dallriga lår och KRITVITA ben till svart...

//Nor

100 saker du kan göra för att gå folk på nerverna - Del 1

1. Blinka vänster, sväng höger.
2. Blockera postlådor med din kropp.
3. Hälsa ofta och alltid med en livlös hand.
4. Betala Expressen med en tusenlapp.
5. Ge barn kläder i födelsedagspresent.
6. Prata med handen för munnen.
7. Avskeda folk via telefonen.
8. Bär jeans på bröllop.
9. Fråga folk vad de betalade för sina kläder.
10. Skriv inte under dina checkar.

No comments:

Post a Comment