Friday, March 09, 2007

Olofström.

Jaha, vaknade brevid Ema, hon e så söt när hon sover! :D
Men det är tydligen jag med :<
"Nor?" Inget svar. "NOR!" Inget svar. "Nor, är du vaken?" "Jaja, klart jag är vaken" "Vad sysslar du med?" "Nejmen, der var status i ett spel" Nor somnar om
Jag drömde typ om TheCrims xD jag fick för mig att hennes fot var "köp knark"-knappen så jag tryckte lite på den med min fot för att få mer stamina å tänkte "det här går ju bra" sen vakna jag... :P

Idag ska vi åka till Emas mamma, sen ska vi hem till Annika (tror jag det var) för att sen åka hem till Anders (eller va han hette) å föra lite där innan bowlingen i Karlshamn.. Bowlingen slutar 22, å bussen hem går 22 så vi ska stojja runt där i stan tills nästa buss går klockan 2... (Landet varning på det! :P)

EDIT: dom hette visst Amanda och Mange xD

Helt underbart att vara här, borta hemmifrån å med världens bästa Ema :D

Skriver nog mer imorn =)

Puss! //Nor

Nu har jag läst i tidningen om hur farligt det är med alkohol och droger, så nu får ni sluta läsa tidningen!

No comments:

Post a Comment