Saturday, March 10, 2007

Bowling och Lorden

Jaha, igår var vi hos Emas mamma å åt pyttipanna <3 och bråkade med Tattartösen (hennes (pojk!!)katt), sen bar det av till Amanda där vi drack oss lite runda om föttarna innan färden mot Bowlingen =) Ema vann, jag kom två och Sara med sin lite speciella skruv ;P
Efter detta lilla äventyr bar det av till Bönan där jag åt en sjukt god pommestallrik med sås :D Å sen vidare till Lorden där vi drack i mängder å dansade =) Jag gjorde dock misstaget att kolla om jag fortfarande är "allergisk" mot öl... Jag har inte druckit öl på bra länge å det var beskare än jag minns det.. Ja, efter det körde jag lite porslinsbuss... Twice :<
I väntan på bussen tillbaka till Emas mor träffade vi jättefulla norrlänningen Peter och hans vänner (som han inte kände och dom önskade att dom inte kände honom) Samuel och Herman... Världen är bra liten... Samuel kände igen mig och det visade sig att både han och Peter är två av dem som ser mig i webcam tre gånger i veckan i skolan :P
Fett coolt =D
Väl hemma tryckte vi i oss en påse sombrero och somnade gott, och vaknade när Tattartösen (Tattaren, Gunwald, Grissom etc) fick damp och attakerade mina fötter och avslutade med att vräka ner en blommkruka och bli utslängd.
Nu e vi tillbaks hos Emas far och nördar oss med youtube och TheCrims. Jag har dock hamnat på akuten efter att ha varit på besök hos en av Flisans billiga horor :P
Ikväll blir det kycklingfilé, potatisklyftor, grekisk sallad och tsatsiki :D:D:D:D Å efter det ska vi hejja fram The Ark till Finland med gurka och dipp :D

Puss! //Nor

De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den! /Arne Hegerfors

No comments:

Post a Comment